sales promotion = podpora prodeje

Je mnoho způsobů, jak podpořit Váš prodej, zviditelnit Vaši značku a dostat Vaše výrobky ke koncovému spotřebiteli. Stačí si jen zvolit druh promotion (propagece) a můžeme začít s realizací Vašich plánů. Uděláme maximum!

>sales promotion

Ochutnávky (degustace) a prezentace

Jedná se o přímou komunikaci face to face se zákazníkem, který má prostřednictvím hostesky či promotéra jedinečnou možnost se ihned dozvědět o probíhající reklamní kampani. Většinou se jedná o podporu nového produktu zavádějícího se na trh, o upozornění na nový facing výrobku (nový obal) nebo o předání informací o probíhající spotřebitelské soutěži.

Ze strany zákazníků se jedná o velmi oblíbenou formu propagace výrobků a díky vhodně zvolenému tourplánu akce, poutavé mechanice a hlavně také díky kvalitnímu obsazení proškolenými hosteskami či promotéry, dochází k navýšení prodejů prezentovaného výrobku.

Vhodné lokality pro ochutnávky a prezentace

  • in store

    moderní trh – hypermarkety a supermarkety, tradiční trh – menší prodejny, večerky prodejní řetězce – elektro, parfumérie, trafiky, lékárny a jiné….
  • in door

    veletrhy, výstavy, konference, openingy – otevírání poboček, společenské a sportovní události, benzinové pumpy
  • out door

    okolí nákupních center, festivaly, veletrhy, výstavy, kulturní a sportovní akce, společenské události

Sampling

Sampling – jedná se o specifickou formu propagace v podobě rozdávání vzorků daného produktu na frekventovaných místech za účelem oslovení co největší cílové skupiny a vyzdvihnutí benefitů rozdávaného produktu.

Vhodné lokality pro sampling

  • in door

    supermarkety, hypermarkety, galerie nákupních center, business centra, společenská a zábavní centra, sportovní areály – fitness centra, školy – základní, střední a VŠ, vysokoškolské koleje, restaurace a večerní kluby – bary, veletržní paláce, autosalóny, výstavy, koncerty
  • out door

    okolí supermarketů, hypermarketů a nákupních center, centra měst, náměstí, dopravní uzly, festivaly, veletrhy, venkovní koupaliště, kulturní a sportovní areály, lyžařské sjezdovky, přehrady, turistické oblasti , centrální parky, openingy – otevírání poboček

Hard-selling

Hard-selling - je promo akce zaměřená cíleně na vysokou podporu prodeje určitého výrobku. Většinou je podpořena sníženou – tzv.akční cenou výrobku či dárkovou mechanikou. Probíhá na HM nebo SM přímo u regálového či paletového vystavení "akčních" výrobků a hosteska nebo promotér se v těchto místech pohybují volně – bez promo stánku tak, aby mohli oslovit co největší počet kolemjdoucích zákazníků a co nejvíce navýšili prodeje daného výrobku.